Bilder!

Vilket kanon väder vi haft idag. Jag hoppas verkligen det blir fint i morgon! För då ska jag sola på och bli brun vilket jag inte är nu.. Har tametusan tappat min brunfärg! Jag ska bara jobba lite på förmiddagen sen blir det pressa  i solen!!! =)
 Orkar inte skriva så mycket mera. Jag och brosan samt morsan? ska mysa med lite gott framför tv. Slänger in lite bilder.

Idag tog jag, mamma och maya en prominix i det fina vädret.


Och på hemvägen från ica så drog vi i oss korv och bröd & festis.
Dock, en aning uppkäket här på bilden.




Vid 3 tiden idag så var jag, Amil Och älskade Maysan och tittade på strand som hade match. Dock, kanske det inte var den roligast matchen att se. Men det var super trevligt att träffa Maysan som jag inte har träffat på lääänge.. ♥




Jag & Maysan för ett tag sedan



Jag slänger in lite bilder på lördagens festligheter med.
Lördagens myspys med sommardrinkar!! =)



Amil =) Dock ser han trött & sur ut här. Men han var absolut inte det.








Söta Elin =)



Jag var väldigt glad:D





Och en aning rund om fötterna ;)









kommentarer
Postat av: Maya Gunnarsson

Åh sötaste du, saknar dig redan gumman och var sååå himla roligt att träffa dig ihelgen. Kom ner snart nu så vi får träffas igen :D

Pusspusspusspuss, love you <3 <3 <3

2009-05-18 @ 13:12:57
URL: http://Mayagunnarsson.se
Postat av: Elin Haubitz

Haha :D De första två bilderna på oss är underbara. Kan du inte skicka de bilder du och Amil tog under kvällen? Puss

2009-05-18 @ 16:57:46
URL: http://elinhaubitz.blogg.se/

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0