Dålig uppdatering!

Oja!

Jag vet, jag ska skärpa mig.. Ska ta och skriva lite så fort jag får lite mera tid. Mot kvällskvisten kanske.. Ska även slänga in en massa bilder  då från dagar dessa dagar. Det har ju varit valborg och en massa andra festdagar som jag har bilder på! =)

Kan faktiskt säga att jag är relativt nöjd med dessa dagar trots att jag har spenderat dom i Hudiksvall! Och vilket jäkla bra väder vi har haft här  uppe i norrland. Helt otroligt! Jag får bara mer och mer sommarkänsla!
Jag har inte så mycker mera att skriva faktiskt. Det är en stor härlig sol på himlen som jag måste uttnyttja lite!

Ska även  ta med en promenad snart med min mor! Ska tametusan köpa
hem jordgubbar och käka det med glass som vi gjorde för någon dag sedan
hemma hos mina kusiner!=)




kommentarer
Postat av: Anonym

hej :)

2009-05-03 @ 20:33:24

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0