En lycklig Madeleine!


För ca en halvtimme sedan så kom jag att tänka på en eller flera saker. Jag gick från stan i det fina vädret med ett stort leende på mina läppar och tänkte för mig själv. " Fan vad jag är nöjd med mitt liv! "

Jag har:

* Världens bästa familj
* Världens bästa vänner
* Jag har inte världens bästa ekonomi och inte världens sämsta ;)  
* Jag bor i ett bra land
* Jag lever inte fattigt. 
*  Omgiven av kärlek

Skulle kunna rebbla upp flera grejer, men det här får räcka! ;)
Man ska vara tacksam över det liv man har fått helt enkelt. Jag klagar alldeles för mycket förrut. Men nu är det banemej nog med det. Efter ungern ( spa-resan) Så ska jag vara som en ny människa och ska inte klaga alls. Ett reslöfte får det bli!


Sen att jag var lite överlycklig  idag, det måste vara lite för att jag kom från stan med  en massa kassar fyllda med en med en massa nytt i, och ett + för att det var vackert väder ute!  Eller så kanske  jag  är allmänt lycklig, haha ;)
Men det där med kassarna bidrar nog lite iaf ;)



Lillfjärden. =)


Köpte med mig två nagerlack hem. En röd färg & en rosa färg. Dock, lite dålig bild.
Jag provmålade på två naglar först innan jag köpte dom ;) 


Hittade den här lilla trevel with me necessär som skulle kunna vara bra att ta med 
till ungern som jag åker till snart! =) Får se om jag köper den.



Ha en trevlig kväll gott folk!

  


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0