Brunett.




Nu har jag tagit mitt stora beslut. Jag trivs icke i mitt blonda hår. Eller Jo det gör jag. Men jag ska nu bli som på bilden ovan. Kanske en aning mörkare och med lite mera slingor.  Får  se om jag kommer hem ifrån budapest som brunette. ;)

Strax kommer min assistent Frida som ska plocka mina ögonbryn. ;) Sen efter det så ska  jag åka till moster Maritta och käka lite mat med henne, mamma och mormor.  Annars så har jag inte så mycket mera planer för dagen, tar varje dag som den kommer.

Ha en bra dag.


kommentarer
Postat av: Elin Haubitz

NEJ! Ditt fina hår!

2009-05-22 @ 22:45:50
Postat av: hanna

hejsan! hur har ni det där nerre. jag saknar er så himla mycket!!

Hälsa dom andra(L)

2009-05-24 @ 15:03:42
URL: http://hannabalazsi.blogg.se/

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0