Kalas!

jaa jag har hunnit med en del grejer idag,. eller inte kanske så himla mycket men lite. Jag började dagen med att gå på stan med carro. Jag hittade som vanligt en massa saker.. några saker som jag behövde, och några saker som jag bara ville ha.. Tyvärr så blir det skit dyrt om jag ska köpa allt jag vill ha så läre stå över den del saker! Men jag kom iaf hem med ett par  " jeans leggings"  i jeans kvalite liksom.  =)
Sen när jag kom hem så gjorde jag mat till hela familjen. Dock råkade jag bränna dillsåsen, fasiken vad arg jag blev, Hur lyckas man med det? Aja, jag hade tur som hittade en till förpackning iaf. 

Just nu är jag på kalas hos kusin Maya. Blir nog här en liten stund skulle jag tro. Sen ska jag ta mig vidare till Frida P och mysa till nån film med henne och viktor!  Dock, vill jag inte äta chips eller något sånt, tror  hon nämnde i telefon att vi skulle äta det.. Kom fasiken på nu att min nyttiga liv har börjat. Börjar jag inte nu så blir det ingen strand i sommar! ush, har gått upp sjukt mycket det senaste 1.5 åren! BLÄ. jag tycker själv inte att jag är tjock, abslout inte! men jag trivs inte med kroppen! Och trivs man inte så får man faktiskt göra något åt saken och inte gnälla så förbannat! =)

I morgon ska jag ta mig ännu en gång ner på stan med Ännie. Där ska vi ta och käka lite glass och njuta i solen, om det nu blir någon sol! men det hoppas jag! Sen ska jag eller vi ta oss en tur på stan om Ännie nu orkar det. Så att jag kan köpa med mig det behövliga till att börja med, eller det jag mest vill ha  ;)

Nu har jag ska jag inte skriva mera. Men jag måste medge att det alltid är roligare att skirva på någona annans tangentbord . Man vill liksom bara forstätta skriva hela tiden.. Speciellt på det här tangentbordet. ;)







.

 

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0