Ny shoppat!

Igår svängde jag förbi stan för att köpa hem mig lite nytt. Hittade den här snygga bikinin som jag ska ha med till budapest. Sen dom andra kläderna ska jag resa i. Men börjar ioförsig tveka lite på det. Det kan dog bli lite för varmt eftersom att det är typ 28 grader grader där borta.  =) Får nog fundera ut en ny överdel iaf.







 Vita byxer och tröja





Efter shoppadet så käka jag och mormor AMANDAS pizza! Fan vad gott det var!
Hehe, avis jossie!? Skulle fasiken kunnde tänka mig en till idag i mitt nuvarande skick.
(Bakis...)




kommentarer
Postat av: Me

Ouf, smack that. ;)

2009-05-21 @ 15:06:45
Postat av: Jossie

Du vet väl vad det första vi ska äta när jag kommer hem Maddie!? ;) 2 VECKOR KVAR!! Längtar tills vi ses <3<3 Love you!!

2009-05-21 @ 18:52:25
URL: http://josefinsettlin.blogg.se/
Postat av: Nicke

Den där pizzan ser riktigt god ut ;D Vad härligt det låter att åka till Budapest, snygg bikini du inskaffat. Dom där jeansen passar utmärkt på dig, lika snygg jeans rumpa som alltid ;)

2009-05-22 @ 12:17:30

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0