Regn,regn och åter regn!

Men inget gnäll för det inte! Jag kan faktiskt tycka att det kan vara bra med lite regndagar! Man får saker och ting gjorda. Sen är det väl lite nyttigt för naturen med lite regn  :)
Denna dag består utav städning.. Jag har iof sig inte mycket att städa. Men  jag har en annan sak som jag måste klura på.. Mina sommarkläder! Vart ska dom få plats? Inte i garderoben iaf, alla fyra är prpppfulla.. Just  nu ligger sommarkläderna  på en strykbräda i mitt rum nu.. Vet inte vart jag ska ta och lägga dom? Jag funderar om jag ska åka på jysk och köpa hem lite plastlådor..  Så kan jag rensa ur en byrå i rummet så kan jag stoppa kläderna där och sakerna i plastlådan.! :) Det är nog det bästa alternativet skulle jag tro..   Ska inte skriva så mycket mera. Utan ska ta itu med  dessa saker nu på en gång! 

Slänger ut lite bilder på dom senaste dagarna sen lördagen! =)
Valborgsbilderna har jag inte fått ännu!










// Madeleine!

kommentarer
Postat av: Azra

nämen vad trevliga bilder :)

2009-05-04 @ 16:43:35
URL: http://beglerbegovicazra.blogg.se/
Postat av: maya

hej madeleine



vad fint du hade gjort på din blogg. gå in och kolla på min.<3<3<3

2009-05-04 @ 18:10:12
URL: http://mayabalazsi.blogg.se/

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0