Solig dag!

Det är väl lite sisodär med solen, ibland går den och gömmer i sig molnen... Idag hade jag ännie, viktor och nån tomas tänkt att åka till stugan. Men eftersom att solen velar så fruktansvärt med solen så blir vi nog kvar på hemmaplan..  Idag ska jag även försöka ta mig ned på standen för att köpa hem en läppgrej som kostar 270 äckliga spänn. Men den är skit bra för läpparna och har en naturlig färg, så ska passa på att köpa den nu när jag har 20 % på kicks. Sen idag så ringde en från trudes(frsör) för att tala om att jag har en liten miniplattång som ligger och väntar på mig där. Dock, är den fasiken inte nödvändig eftersom att jag har spikrakthår.. Men det är så söt och jag vet att jag inte kommer att få den i present nån gång i tiden, så lika bra att jag köper den själv. Sen har jag ioförsig några hårstrån som kan vara lite jobbigt fram till luggen som jag skulle kunna rätta till med miniplattången. :P Så den kommer att komma till användning. (haha)

Dags att röra mig. 


Snygg!
 


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0