Falskt legg!

Igår hände en sak som jag knappt  trodde kunde hända. Jag var på väg att åka dit för falskt legg med mitt eget legg!!!  Dom trodde inte det var jag på kortet? Dom frågade vad jag hette i mellannamn. Vad svarar jag!!? Jo inga-britt balazsi (min mormmor namn) Jag vet inte vart fan jag fick de ifrån.. Jag kom verkligen inte på vad jag hette i mellan mamn... Viste att det var nåt med britt efter min mormor ..Aja, det var ju iaf fel så han sa, "alla vet  sitt mellannamn!" Jag tror inte att det är du!" så han kallade dit en annan kille som fick i sin tur checka in mig & då klickade de i min skalle vad jag heter ;) Jag sa vad jag hette, britt anna madeleine söderberg..  Och den killen trodde att de var jag erfter en stund. Tack och lov.

Jag måste ha fått rikigt hjärnsläpp när det gäller vad jag heter i mellannamn.. Klart jag vet vad jag heter i mellannamn liksom, haha.
  


Kan iof förstå att dom inte tror att de e jag..
Jag var ju för tusan vithårig.. & håret syns ju knappt. ;)
Som jossan sa igår, "madde du måste knäppa ett nytt"

Får nog ta att göra de. :)


kommentarer
Postat av: Anniepie

Jo min helg har varit helt okej! :) Var i Kalmar lite igår och idag blir det att dra till mammsen för att vi ska till norrköping imon med moster och shoppa! :D ...Surt det där med legget förresten.haha Kram!

2009-10-25 @ 10:24:56
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Moster

Ja, du har det inte lätt du Madeleine. Jimmie har också fått hjärnsläpp en gång när han blev stoppad och hade glömt körkortet hemma, Då frågade polisen vad hans mamma heter -Maritta, svarade Jimmie,

och polisen undrade vad heter hon mer då?

Jimmie funderade ett tag och svarade -"Jag brukar kalla henne för morsan".... Oj,vad dom skrattade =)

2009-10-25 @ 19:01:21
Postat av: madeleine Söderberg

Haha, skönt att man inte är ensam om att få hjärnsläpp! Haha.

2009-10-26 @ 09:11:14

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0