Färgen..

'
Jag tänker på alla dessa människor som solar solarium konstant för att vara brun jämt.. Visst, jag förstår att dom känner sig fin med att vara brun! Men att sola solarium jämt är asolut inget som är bra för hyn... man kan till och med få cancer av att sola för mycket! Så jag har nu kommit på en liten grej som är mycket mera hälsosamt.Jag leker lite hit och dit med photoshop. Och nu har jag lärt mig hur jag fixar en fuskbränna! Så varför inte fuska sig till brun ;) Vill man vara brun i live så är det ju bara att använda brun utan sol och smink. ;) Men på kort så har jag en fantastiskt exempel!





Plättlätt att fixa i PS.
Dock är jag inte rikigt såhär blek på vintern.. Tog i lite extra i PS både på blekheten & brännan  ;) 
(bilden ovan)

Tss!


 

kommentarer
Postat av: Anniepie

Haha va smart du är! :P haha Kram!

2009-10-09 @ 13:24:47
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0