Jajamen!

Nu har jag tagit svininfluensa sprutan och det gick kanoners! Jag känner ingen biverkning än så länge.. Sprutan gick in ca 5 cm och jag tycker den var lite tjock.. Mamma tog den först. När jag såg att dom stoppade in hela den i mammas arm så tänkte  för mig själv "detta kommer aldrig att gå för min del.." Men ett litet myggbett kändes det endast som! :) Så nu är jag vaccinerad mot svininfluensan :)


Idag käkade jag på jambo, världens bästa/godaste smårgås cafe :) Kicki gjorde en kanon god sallad till mig ♥
Om ca 20 min drar jag och cedermark på core! Känns så bra att ha kommit igång med träningen! 
Hoppas bara inte att armen min fuckar sig efter sprutan bara :)



Ha en trevlig kväll alla! // Madeleine

kommentarer
Postat av: signe

http://www.youtube.com/watch?v=mh5F5wP8RdU&feature=player_embedded



good luck!

2009-10-27 @ 19:57:11
Postat av: Madeleine Söderberg

Good luck själv om du inte tar den! Jag tror hon har haft en extrem otur.. Tyvärr.

2009-10-27 @ 22:09:54
Postat av: hanna

Var den verkligen 5 cm lång?

2009-10-28 @ 11:42:06
URL: http://hannabalazsi.blogg.se/

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0