Lurad?


Min tupplur som jag skrev om igår, den blev faktiskt inte av :P För Elin ringde nämligen och frågade om jag skulle hänga med till hudikgym. Och jag tvekade inte alls, konstigt nog! Fast jag var så trött..Så igår körde vi ett gympass som för otränade mig var väldigt hårt! (haha) Men jag kan säga att jag  känner mig friskare än nånsin nu :D & fler gånger ska det bli! Jag har träningvärk över hela kroppen idag! Så idag får det inte bli nå gym men en PW kommer jag inte ifrån :) Så sitter i sängen med bror som spelar xbox .. Jag tjatar på han att han ska följa med men han vill att vi ska vänta i 2 h och då köra löprunda ist. Men jag vill gå nu så jag får det överstökat så att jag sedan kan lägga mig i ett varmt bad med ansiksmask och annat gott :) Får ta mig en löprunda med bror nån annan gång helt enkelt.

Just de, jag hatar activia och actimel reklamen.. Dom är helt värdelösa på alla sätt och vis. Jag har verkligen lovat mig själv att aldrig köpa nån utav dom bara för att dom har såna dålig tv reklam.. Men vad gör man inte igår!  Jo får pappa att köpa hem en sån förpackning till mig! Nån stans där inne så ville jag ha en sån då!? Tyckte väl att det skulle vara bra med en sån nyttig sak efter träningen..  (om det nu är så nyttigt som dom säger och bra för magen) Man blir alltså sjukt påverkad av reklam fast man inte vet om de! Tydligen jag iaf...

 ;)





PW nu!

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0