Otroligt..

Nu header till min blogg har anlänt! Vettetusan hur den blev! Proffsigt inerligt mamma. (haha) Men nu får den sitta där ett tag ;) Nu ska jag och min bästa mamma åka och runt  och ragga lite. Så ha en trevlig dag gott folk. 

Ps,  Igår kväll var jag på apoteket för att göra ett ärende så lyckades jag  tappa  bort en hundring där nån stans, vilket jag märkte när jag kom hem! Jag tänkte för mig själv att nu har nån där ute har nu fått sig ett leende på sina läppar efter att ha hittat min hudring och plockat på sig den. Fan.  Men idag när jag åkte ner på apoteket  för att kolla på lite produkter så passade jag på att fråga om dom hade hittat en hundring ifrån gårdagen ( jag var ju ändå där) medans jag ställt frågan så tänkte för mig själv " Är jag dum eller? vem som helst plockar ju på sig den, säkert dom som jobbar där med" Dum fråga med andra ord. Men fan så fel jag hade!! Haha, den var en kund som hittat den vid kasan och gett den till personalen och personalen  i sin tur väntade på att ägaren skulle ringa eller komma in och fråga efter den.. Sjukt snälla människor.  

Så  hundringen är tillbaka från att ha varit försvunnen i 12 H.. Så en dagens ros till den anonyma kunden kanske? Tänka sig vilka snälla männinskor det finns, på tanke på situationen liksom..

 


kommentarer
Postat av: Anniepie

Jag tycker att din header blev jätte fin! :) fast det var ju den andra oxå såklart! Dock tror jag att den skulle bli ännu snyggare om man stärkte skärpan på bilderna bakom så man ser ditt fina ansikte och så! :P hehe (Hoppas att du inte tar illa upp!)Annars får du ha en jätte bra kväll nu! :) Kram!

2009-10-23 @ 18:09:53
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: moster

Ärliga människor är det bästa jag vet

2009-10-24 @ 20:35:23

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0