Plugg..

Nu är jag rikigt slut vill jag lova. Idag har jag och leffy plugga i flera timmar . Det flyter på det gör de, men svårare och svårare blir de ;)

Ikväll har jag och mamma yrat runt på lite äffärer. Jag har bestämt mig för att behålla min grå kofta som jag har varit osäker på ett bra tag nu. Ska jag behålla den eller ej, så har det låtit i mitt huvud i prick en månad idag!? Och som vanligt in i det sista så bestämde jag mig dom sista minutrarna  innan det stängde att kappahl inte skulle få tillbaka den! :)  Den kommer ju att komma till nytta nu när det är så kallt ute!  Och till den där grå koftan så köpte jag hem en vit mössa! Man måste ju vara varm om öronen med!


Egntligen hade jag tänkt att plugga lite nu, men känner att min hjärna sover en aning. Så plugg får det bli imorgon då hjärnan är helt vaken. Läre plugga på nu när leffy ligger före mig surru ;) För i morgon ska vi slå ihop våra smart hjärnor på ett café och plugga lite där :)




Ha en trevlig kväll / Madde






 


kommentarer
Postat av: Anniepie

Åhh jag är så sjukt trött på allt plugg! Har jätte mycket just nu men hoppas att det går bra för dig i alla fall. :) Kram!

2009-10-15 @ 09:02:34
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0