Rubrik?

Jaaa men hallå där. Hösten är här och nu ska vinterkläderna ner.. Förtusan, det går inte att gå ute med tunna jackor nu.. Så snart så ska jag ta mig upp på vinden hämta ner alla tjocka jackor samt alla snygga stövlar. ( dock, är de endast stövlarna  som jag ser fram emot att ta ner)

Sen ska jag ta mig ner mot stan för att träffa en syo om mitt nuvaranda plugg ;) Sen ska jag försöka ta mig upp mot elgiganten och se om joa jobbar där. För jag är nämligen skyldig henne en 100 spänn sen lördags då jag försökte ta ut pengar men lyckades inte knappa in koden, eller nåt liknade? pga av min obalans till hjärna och kropp.. Skulle kunna vara så  så att mitt kort inte fungerade just då också ? Inte vet jag, men jag vet iaf att det fanns pengar på kortet :)

Tokigt det kan bli en lördagskväll..   ;)

Bilden talar för sig själv;)

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0