Shoho!

Jajamen, sista lektionen för dagen är avklarad.. Jag tycker faktiskt inte än att det verkar så svårt med matten.. Men ska inte yttra mig så mycket.. detta är ju bara början  ;) 

 Om en liten stund ska jag ta och käka lite food. Sen blir det kanske stan en snabbis för att köpa lite smått och gott. Sen blir det en låååång promenad, eftersom att jag har fuskat som bara attan denna vecka, inte en promenix.  Jag känner hur fettet börjar flöda på mig:p Haha. Nej då, inte så värst. Men jag känner mig en aning ohälsosam, för jag har inte direkt ätit nyttigt denna vecka heller :P

Efter att ha tagit den där långa promenaden så ska jag ta och göra lite skönhetsbehandlingar, som ansiksmask och lite annat gått. Sen om jag hinner innan kvällen är över så ska jag ta och titta igenom matten som vi gick igenom idag.

Det är de jag har på schemat ikväll. Men bara för att jag skriver ut det så är det absolut inte säkert att något av dessa saker blir ens av.. Det återstår att se! =)






kommentarer
Postat av: Anonym!!!!!!!!!

Fin bild Maddie!! :)

där fick ja dig va ;) inge anonymt här inte..

Puss<3 /Josie

2009-10-08 @ 18:00:39
URL: http://josefinsettlin.blogg.se/

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0