Kväll!!

Efter en sjuklig dag så har jag iaf tagit mig ner till synon och fått en hög med kataloger om många olika program och kurser.. Phu, fattar inte vad jag ska väja.. hur ska man veta att man väljer rätt liksom.. Visst jag är ju inne på ett program, men är fortfarande osäker om det verkligen passar mig? :P

Mot kvällskvisten tog jag och mamma våra sjuka kroppar och åkte runt lite lätt och shoppade lite, vilket i sin tur gjorde mig lite glad :) Så jag till och med köpte hem två köksredskap till familjen, som vi alla kan anväda till matlagnigen. (Fast det blir väl mest jag och morsan som kommer att använda dessa två redskap) Mamma köpte även hem en efterlängtad fritös :D Tack och lov för det! för sist jag gjorde langos på kastrull så började det brinna helt totalt.. Tack vara mig så kunde hela huset ha gått i lågor liksom. Tur att man hade mamma i närheten som reagerade rikigt bra. Själv skrek man rakt ut..(typiskt)

I morgon är det lill-lördag. Innebär myspys med carro bland annat. Sen kanske vi kan höra med lite flera brudar om vi  kanske alla ska hitta på nåt tillsammans :) Vilket alltid e lika mysigt.

Vi får väl se vad som händer med lill-lördagen helt enkelt. Får se hur jag mår för den delen med! :)

fick även med mig hem lite smått och gott ;) Billiga grejer som är väldigt användbart :) Slänger ut lite bilder på dessa saker så att bloggen fylls upp lite. ;)

Två sporttoppar fick följa med hem. Så himla sköna!!


Hösten är ju här.. Så nu köpte jag hem ett par super sköna fingervantar
(har likadana i vit)



våtservetter som är bra att ha i handväskan :) Bra om man ska gå på stan eller nåt
så kan man ta en servett lite mellanåt. För tänk vad bakterier man får
på händerna av alla dessa grejer som man tar i!



Här ska friteras langos!! Sen sakerna som hänger på vägen
köpte jag ju hem till familjen. Lite snyggt att matcha på samma
gång:)



Köpte även hem denna mobil igårkväll :)Är super nöjd med den.


Det var allt för ikväll!

Ha en god kväll! För nu ska jag se AA. Och till det har jag laddat upp med godfika!




// MADELEINE


kommentarer
Postat av: Anonym

en sån mobil har jag också exakt :D Den är jätte bra tycker jag :)

2009-09-30 @ 15:41:33
URL: http://eeemilie.blogg.se/
Postat av: Madde

Jaa jaqg är nöjd med den hittills. :)

2009-10-01 @ 11:07:14

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0