Måndag!

Denna helg har varit allt annnat än lugnt.. Fredagen åkte jag och Malin till Gävle för att umgås med Emilie. Vi gick ut på krogen och hade det skoj. Vi träffade även mycket trevligt folk.  
Lördag morgon, vi mådde inte särskilt bra.. Hur skulle det bli med hudik utgången  som vi hade planerat i en vecka med brudarna.. Skulle vi klara det? varken jag eller Malin var särskilt sugen på utgång.. Men efter om och men så gick vi ut ändå :) Det var ju ändå 3 helger sedan jag gick ut i hudik.. Så var väl lite på tiden, och då vill man ju passsa på när det var löningshelg ; Jag kan bara beskriva utgången såhär:  Dramatiskt, kul och rikigt GALET från min sida! ;)
Bus, tss.










En magisk bild som vi lyckades ta i lördags i bilen påväg ner på krogen.. (haha)
Jag, anna &n jossie


kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0