Ny vecka nya tag!

Igår gick jag och Ännie  på markanden här i hudik. jag fick med mig hem dessa sköna fibertrosor ( boxer trosor)  Jag köpte tre stycken förra året och dom är helt klart dom skönaste trosorna som jag nånsin har haft på mig, dom känns knappt av och är snygga ger inga synliga veck. Så varför inte köpa hem 6 par till :)  Nu har jag lite boxer hemma så det räcker. Skönt att använda boxer ibland ist för att alltid använda "småtygade trosor"  ( nu lät jag som en gammal tant, haha) Men det kan iaf vara skönt att växla lite mellan boxer och stringisar! :)

 



En skön dagens outfit som får bestå av ett par sköna
beiga prasselbyxor och en randig långärmad tröja. !




Nu ska jag vara lite social med Jossan, Louise och Jasse här.  Jag och josefin är nämligen och hälsar på dom två, vilket alltid är lika trevligt. :D  // Madeleine



Snor en snygg bild  här på datorn på louise och jasse!



kommentarer
Postat av: Niclas

Snygga boxer trosor du köpte =) och visst är lite variation aldrig fel,jag personligen tycker stringisar är snyggast på tjejer :)



Fin bild på Louise jasse :)

2009-09-07 @ 19:28:06
Postat av: Anniepie

Haha hej! :) Min helg har varit helt okej, men gårdagen var lite sämre :P haha Kram!

2009-09-08 @ 09:48:26
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Madde

Niclas: Joo det håller jag med. ;)

2009-09-08 @ 20:16:59
URL: http://madeleinesoderberg.blogg.se/

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0