Fint väder, men kallt!

Hösten är nu här tvyärr.. H-vete som jag säger nu för tiden..(helvette) Jag håller nämligen på att sluta svära, eller svära mindre iaf.  Språket blir så mycket finare utan svärord. Men frågan är ju hur länge jag kommer att klara det :)
Har precis varit och handlat lite  åt mormor.. Passade även på att  köpa lite nödvändiga saker till mig själv! Det sved en aning att öppna plåskan.. Men som sagt, allt var nödvändigt! Jag har köpt värmeskydd för mitt skithår.. Måste ju skydda det så att jag inte tappar allt hår. Man lckades ju få tunnt hår medans bror fick  tjockaste & finaste håret.  köpte  även hem en mascara.. Tyckte att det var på tiden så mamma kunde få tillbaka sin nya som jag har haft i nån vecka.. ;) köpte även hem  en eyeliner (gamla är slut) Sen var jag tvungen att köpa hem mera pencelin till mig själv för mina problem.. himla dyrt blev det med. Inget man har lust att slänga pengarna på egntligen, men allt för att man ska må bra! Två hårspännen fick även följa med hem.  




Sen var jag tvungen att köpa hem dessa skor för mina gamla är ju helt paj!
Jag har verkligen gått sönder dom nu i sommar. Bott i dom konstant.
Så nu fick ett par till föja med hem trots att det är höst. Men dom kanske inte
finns nästa år..




kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0