Smyckehållare

Igår när jossie var här och hjälpte mamma med nåt som hon var smartare än mig på så passde jag på att rensa min miljoner smycken. Och med min stora förvåning (inte)  insåg jag att jag att jag måsta skaffa mig en smyckehållare. Jag har så mycket smycken att allt strasslar ihop sig och blir till en enda fet boll! Nu har har  jag kikat runt på internet och hittat lite olika smyckehållare. Men fan, typ 800kr för dessa två på bilderna nedanför..

Men så kom jag på den briljanta iden att göra en egen design..  Dock, så måste jag skaffa mig 6 par kromstolpar och en lödmaskin eller en svettsmaskin för att få till det hela.. Och hur ska det gå till? Jag kan väl kanppast svettsa..

Känner att jag helst inte vill lägga ut 800 spänn på når som jag egentligen inte har plats med.
Fula är dom med.





Här är min design:

Grymt fult ritat! Men den ser bättre ut i mitt huvud. ;)

Det var mina tankar igår det. Men idag hurrni, så kom jag hem med en supergrej, lite överdrivet kanske.. men en bra grej för 20 spänn. Nämligen en handdukshållare. Som jag ist använder till en del av mina smycken :)



Suveränt! Skulle behövt två till för att få upp alla. Men det kan jag köpa nån annan gång när jag orkar. Denna får bli en test. Med lite fantasi så går allt!

/Madeleine


kommentarer
Postat av: Elin

De där blev ju bra :D

2009-09-22 @ 19:54:53
Postat av: Malin

Skulle behöva ha en sån där smyckeshållare ja oxå...men aningen e dom skit ugly eller skit dyra :S

2009-09-22 @ 22:23:02
URL: http://malinjennywestman.webblogg.se/
Postat av: Madde

elin: det e till och med snyggare i verkligeheten ;) Tack för hjälpen honey!

2009-09-23 @ 09:29:59
Postat av: Elin

Nemas problemas :D

2009-09-23 @ 19:43:33

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0