Söndag & jobb!!!!

Lite dålig uppdatering, men jag känner att jag inte har haft nån tid att skriva. . Och ni som inte tror att jag har ett jobb utan att jag kanske går på stan gör ärenden, umgås med kompisar. Jaa visst, det gör jag. Men jag har faktiskt jobb och jobbar på med det! Dock är det inte heltid, men inget som jag lider brist på :)  Man kan faktiskt jobba och  ändå göra andra skojiga saker. Men varför ska jag skriva ut om jobb i bloggen? Skit tråkigt att skriva om tycker jag ;)

Så där gick ni bet! // Madde

  


kommentarer
Postat av: Anniepie

Äsch! Jag skriver ju att jag pluggar typ jämt och hur intressant är det igentligen?? haha, men det är det jag gör så det blir att man skriver om det.men men,Du får ha en bra dag i alla fall! :) Kram!

2009-09-20 @ 12:27:35
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0