Måndag

De är ju tamefan helt otrolig...Lyckades denna gång med.. :)

I morgon börjar jag på mitt nya jobb. Tänk att gå från heltid på ett jobb till ett annat som också är heltid:)  Bra de tycker jag, eller tur med andra ord. Pengar, pengar är väldigt viktigt just nu kan jag känna, att flytta till sthlm blir ett stort steg och framför allt inte ett billigt steg, så de gäller att ligga i och spara så gott de bara går!
Idag har vädret varit kanonbra, tråkigt att jag jobba och fick stå inne en hel dag i det vackra vädret. Fan. Jag blir bara blekare och blekare ja.. Men de är som de är och de är bara att gilla läget liksom! :)
Men till helgen är jag ledig och de känns underbart! Vad jag ska njuta, och jag hoppas innerligt att vädret inte gör mig besviken! Snälla sol komsi komsi!
Nu ska jag förbereda inför morgondagen, sen försöka slagga!
Här är lite av shoppingen från sthlm, jag har ju varit där och röjt förra veckan ;) Om bara någon vecka far jag dit de har jag prickat in i kalendern om allt går som de ska ;)  Nu är de dags att slagga om jag ska orka med morgondagen! Ha de fint gott folk!

Dessa skor shoppade jag i Stockholm. Äkta skinn loafers, super sköna! Och ett par enkla tygskor. Shoppade även en snygg bikini, men den slänger jag ut en annan gång ;)

kommentarer

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0