2 maj! Hemma från Ramund.

Är nu hemma från Ramund. Och vi tjejer och killar har haft det kanonbra. Så himla skönt att fira valborg någon annan stans än i Hudiksvall. Dock är det ju  jättemycket Hudikbor där uppe, men saken är väl den att fira valborg på en annan ort :) Någon som är så skönt nu när man är hemma är att man fick ligga i sin egna sköna säng :) Den var efterlängtad! Sen ett rent hem med god doft kändes underbart med. Uppe i Ramun var inte stugan i den finaste skicket och luktade inte så gott .. ;)
Solen skiner här utanför :D Helt underbart på tanke att det har varit förjävla mulet dom senaste dagarna.  Så ska försöka njuta lite utav den hade jag tänkt.
Bilder har jossie och Mallan, så ska försöka få hit dom idag.
Ps, fjällen är bra, men utlandet är bättre! Jag är en palm! Nästa tripp går till gottland i sommar. Strand och värme. :)
Sjukt att vi är inne i maj månad nu förresten!
// Madeleine

kommentarer
Postat av: Anniepie

Jaa, finns inget skönare än att lägga sig i sin egna säng efter att ha sovit borta!! :)hihi Hoppas att du får en bra söndag nu! :) Kram!

2010-05-02 @ 09:30:05
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Jossan

Madde har du varit i Ramun? För vi andra har iaf varit i RamunD!! haha :) Ramundberget ;)

2010-05-02 @ 22:11:12
URL: http://josefinsettlin.blogg.se/
Postat av: Madde

ojdå. Ramund menade jag!!!!!!! ;)

2010-05-02 @ 23:10:28

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0