Måndag!

Här var de dött.. Men kör en liten uppdate nu då ;)  Var ledig i fredags och tog mig en tripp på stan, kom hem med en Iphone 4 bara sådär.. Men de var behövligt då jag höll på att spy på min dåvarande mobil.. klarade inte ens av att skriva sms på den, så illa var de! Men med min nya iphone så skriver jag sms som aldrig förr :P Den är suverän att messa med!! :) i lördags blev de fest, dock var jag inte på de bästa humöret pga många anledningar, så roligare kunde jag ha haft, men de kvällen fick ett G! Får ta igen en MVG kväll sen nåt ;)

Klockan 12 ska jag dra och träna ett mördarpass, ett pump-pass med andra ord! Fasiken vad skönt de ska bli! Sätta sprätt på musklerna som fick vila HELA förra veckan :S
// Madeleine

kommentarer
Postat av: Anniepie

Jo,kan tänka mig det! :P Men härligt att du är nöjd med köpte då iaf, de är ju inte så billiga precis! :) Kram!

2010-10-11 @ 16:54:36
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Här kan du Kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0